fredag den 7. september 2007

Second Life

Jeg havde glædet mig til Second Life, men det var lige ved at blive den helt store nedtur. Jeg var én af de udvalgte som fik lavet en avatar her i Fag 2, men jeg fik senere store problemer at bruge den, det virkede slet ikke. Efter tiiiimers forsøg sammen med Jørn opgav jeg, og startede forfra derhjemme med en ny identitet som Pippi Akina, og det går meget bedre. Jeg har nu været forskellige steder i Second Life (spørg mig ikke hvor) og hilst på flere. Lige nu tvivler jeg på, at Second Life er noget jeg vil komme til at dyrke.

Ellers synes jeg, at 23 ting har været et spændende forløb, som sagtens kan gentages senere. Det har været godt at prøve de forskellige ting, nogle af dem er jeg helt færdig med, andre vil jeg bruge. De for mig klart brugbare i øjeblikket er fx. Messenger, i-google, rss, flickr, spreedsheads, wiki - men behovet kan jo ændre sig.

Havde jeg haft bedre tid, ville jeg have brugt mere tid på at læse/kommentere de andres blogs, det synes jeg har været en mangel. Jeg tror også, at nogle at oplevelserne/testene af tingene kunne have være beriget ved at arbejde sammen med én.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.